> HADIAH DI PAGI JUMAAT.



Assalamualaikum my dear darlings.


Selamat pagi jumaat uols.

..Nak di jadikan cerita. Pagi-pagi lagi ain dah dapat hadiah dari en. asben.
Hurmm bunyi macam romantik je kan. Celik-celik je mata dapat hadiah. 
Nak tau tak hadiah apa ain dapat?

Kejap Naa.. 




Taraaaa...
Nampak tak mata kanan ain tu.  Merah kan?
Itulah hadiah dari en. asben di pagi hari.

Macam ni cerita dia, ain kejut en. asben bangun subuh. 
En. asben ain rabun, begitu juga dengan ain.
Dalam kegelapan dua-dua ready untuk bangun,
 tiba-tiba... terasa ada sesuatu tersusuk pada mata ain.
Huhh. Rupanya jari en. asben.
Dia nak mengeliat ke apa, ain pun tak tau.


Uwaaaa hanya Tuhan yang tau.
Sakit tauuuuuu...

T_T



Popular posts from this blog

> Netizen Barber, Putrajaya.

> Salam Aidilfitri Dari Kami Sekeluarga.