Posts

Showing posts from December, 2014

> Good Bye 2014.

Image
Assalamualaikum dear readers.

Takziah kepada keluarga mangsa pesawat AirAsia QZ 8501. Hanya doa dari jauh dapat ku kirim kan untuk mereka.
T_T
Semoga tahun 2015 membuka sinar baru pada kehidupan kita semua, semoga kita semakin dekat dengan pencipta, muhasabah diri, perbaiki diri, tanam matlamat hidup di dunia yang sementara ini, pulihkan semangat dan hati yang mungkin kecewa pada tahun ini, berazam untuk lebih kuat mengharungi ujian-ujian yang lebih mencabar di masa hadapan dan sedang berusaha untuk menjadi muslimah dan isteri yang lebih baik. Doakan me guys! 

> It's Me.

Image
Assalamualaikum guys.

Less is more when you do a bright, Bold lip, just draw on black liner and some mascara and you're good to go.

> My Little Rabbit.

Image
Assalamualaikum and hi guys.
Tengok lah peel anak dara ain sorang ni. Suka sangat main kasut ain. Rak kasut kat umah tu tak payah cakap lah berapa kali ain kemas. Aduhai bila ada anak kecik ni penat dia tak payah cakap lah. Jenis pulak dapat ummi macam ain yang tak boleh tengok barang bersepah. Tapi bila dah penat sangat tu ain biarkan je DD buat sepah puas-puas, pastu baru kemas. Tu pun kena tunggu DD tido dulu la.

> 3 Tahun Dulu.

Image
Assalamualaikum guys.

Belek-belek album kawin ain 3 tahun dulu. Alahai masa ni dua-dua kurus lagi. Sekarang bukan main, bagai berlumba-lumba siapa lagi gemuk! Bhahahha. Baru-baru ni husband cabar ain untuk sama-sama turunkan berat badan. Masih berfikir dan tak bagi jawapan. Sebab takut kalah. Huhuhu. Masa ni dagu alahai runcing, sekarang bukan main lagi berlapis-lapis!  :(

> AinXFood.

Image
Assalamualaikum guys.

Gambar makan-makan last weekend.
Cabaran menghabiskan RM 100 untuk makan-makan sahaja dalam masa 1 hari.
Gila best... thank you husband.



Brunch

Hi-tea.

Dinner.

*Lepas ni buat lah cabaran beberlanja beli handbag dan kasut RM 1000 dalam masa 1 hari pulak ya husband. Bhahhaa.

> Top Hits of 2014 in 2.5 Minutes - Us The Duo.

Image
Assalamualaikum.

Should listen to this gaiss!

.
.



Creative.

> Stilettos.

Image
Assalamualaikum and hi guys!

Strong women wear their pain like stilettos.
No matter how much it hurts, all you see is the beauty of it.

> Kisah DD dan IOI Mall.

Image
Assalamualaikum and hi dear readers.

Sabtu lepas DD jatuh terhantuk bucu besi dekat H&M IOI Mall. Patut lah hati tak sedap masa mula-mula sampai dekat IOI Mall haritu. Rupanya nak jadi benda tak elok. Apapun Ain bersyukur sebab tak kena dekat mata DD. 


DD memang lasak orangnya. Dalam duk perhatikan dia pun boleh jatuh. Dah lama kami tak ke mall sebab tak larat nak handle kelasakkan DD. Tapi sabtu lepas tu memang tekad bawak DD ke mall sebab nak beli barang dia. Bila dah kena macam ni, Ain rasa ralat pulak sebab bawak DD ke mall haritu, Tapi bila fikir secara rasional kalau benda dah nak jadi tak kira tempat kan? Hmmm...
So, sabar dan redha jelah. Cuma lepas ni nak kena berhati-hati lebih sikit..


Sedih tengok anak ummi macam ni.