> My Little Rabbit.




Assalamualaikum and hi guys.

Tengok lah peel anak dara ain sorang ni. Suka sangat main kasut ain.
Rak kasut kat umah tu tak payah cakap lah berapa kali ain kemas.
Aduhai bila ada anak kecik ni penat dia tak payah cakap lah.
Jenis pulak dapat ummi macam ain yang tak boleh tengok barang bersepah.
Tapi bila dah penat sangat tu ain biarkan je DD buat sepah puas-puas, pastu baru kemas.
Tu pun kena tunggu DD tido dulu la.


Popular posts from this blog

> Netizen Barber, Putrajaya.

> Salam Aidilfitri Dari Kami Sekeluarga.