+ Monochrome.



Assalamualaikum.


Ini lah pakaian yang ain pakai masa Final Bola Sepak Piala Malaysia baru-baru ni dan ofkos lah ain penyokong Pahang. 
Anak jati Pahang okeh!

Semangat bukan? Tapi jangan lah korang terpedaya. Bukan ain pegi stadium tengok bola pon. 
Huhh nak masuk tempat orang ramai? mmg tak lah! tak pasal-pasal migrain ain datang tanpa diundang.

Walaupun ain tak pergi tengok secara live, tapi semangat kesukanan dan kenegerian tu tetap ada tau
So i prove it dengan berpakaian hitam putih on that day. (Warna bendera pahang).

*Suami geleng kepala je tengok ain.

Sampai kuku pon ain inai warna itam.
Hahaha, sebenarnya inai tu ain tersalah beli. Nak beli inai merah terambik inai itam, so layan kan ajelah.
Bukan boleh tanggal dah pon. Tunggu jelah inai tu hilang sendiri.
Ngeri plak tengok kuku sendiri. Bhahaha.



Happy sangat Pahang menang.
tak sia-sia ain semangat pakai hitam putih.
kalau tak, mahu seminggu ain kena perli dengan encik husband.


Congrats Pahang!




Popular posts from this blog

> Salam Aidilfitri Dari Kami Sekeluarga.

> Netizen Barber, Putrajaya.