> Kantoi.



Assalamualaikum and hi everyone.

Hurrrrrrmmmmmmm.. 
Sape ada anak kecik angkat tangan? dan sape yang lalui situasi seperti dibawah ni angkat tangan! 
Huh.. DD boleh buat ain menangis tanpa henti.
T_T.


Tak pernah balik kerja tengok rumah kemas. Balik je rumah, bukak je pintu, macam kapal terbalik ok.!
Mama ain pun dah tak larat nak kemas, so mama biar je dia main sepuas-puasnya.
Yang akan mengemas rumah itu sudah semestinya lah ain 
T_T.



Dia tak perasan ain tengah perhatikan dia.
Seronok bukan main punggah baju yaaaa..!!


Haahh. terkejut kera nampak umi.
Amboiii sonok ya kamu sepah kan baju time umi takde.
Kalo umi ada memang takde can lah kamu nak buat sepah..


Nampak tak akal dia, sebab takut kena marah.
dia bagi senyuman paling menawan, konon nak bagi umi melting lah tu
Haihhhh.. 
T_T

Sabar jelahhhhh..






Popular posts from this blog

> Salam Aidilfitri Dari Kami Sekeluarga.

> Netizen Barber, Putrajaya.