> DD.


DD bukan seorang yang friendly pada camera. Selalunya ain candit laju-laju pic dia.
Macam gambar ni dia ngah termenung sambil pose.


Ni pulak gambar DD ngah menyorok tepi sofa. 
DD kalo buang air besar (berak) dia memang suka menyorok.
Malu agaknya nak tunjuk muka meneran dia pada ummi dan walid.
Walau seteror mana pun kamu cuba menyorok, dapat juga ummi curi-curi snap gambar kamu.
Tu yang muka terkejut mcm tu.
Bhahahah..


DD ada satu peel bila nampak kucing.
Dia akan duduk betul-betul depan muka kucing tu. 
Tak kisah kat mana-mana, main sebat je dia duduk.
Tapi kali ni ain sempat tadah kaki ain, so dia duduk atas kaki ain lah tu.
Haiiishhh DD DD.


Hehehhe yang ni plak gara-gara tak bawak stroller. Oppss.

.
.

#ummimissyou





Popular posts from this blog

> Netizen Barber, Putrajaya.

> Salam Aidilfitri Dari Kami Sekeluarga.