> Break-fast With Buddies.



Assalamualaikum readers.

Alhamdulillah dapat juga kami berkumpul sabtu lepas berbuka sama-sama.
MasyaAllah seronok bukan kepalang. Lama dah tak lepak reramai mcm ni.
Sebelum ada DD dulu boleh lah nak lepak selalu. Tapi sekarang kena pandai cari masa yang sesuai sbb faham-faham jelah kalo lepak bawak anak kan. Dorang ni kawan-kawan sama atlet dulu.
Ada yang masih aktif dan ada juga yang dah bersara. Boleh dikatakan kawan susah dan senang.
Banyak kenangan dengan dorang ni. Walaupun masing-masing dah ada kehidupan sendiri tapi ikatan ini inshaAllah kekal hingga akhir hayat hendaknya.


Popular posts from this blog

> Salam Aidilfitri Dari Kami Sekeluarga.

> Netizen Barber, Putrajaya.