> Eid Day 1.


Assalamualaikum readers.

Tahun ini merupakan tahun ke-3 ain beraya sebagai seorang isteri dan tahun ke-2 beraya sebagai ummi. Persiapan raya tahun ni agak kelam kabut sikit sebab semuanya beli last minit. 


Allah sabar jelah dengan karenah DD sekarang. Baru je pakai baju raya, dah comot.
Tengok lah perangai dia. Panjat meja dll. Mau pengsan di buatnya.


Lepas solat raya dan bermaafan, kami terus gerak balik kampung. (Rumah nenek).
Perjalanan dari rumah family ain ke rumah nenek ambil masa dalam 15 minit je.


DD baru je bangun tido masa ni. So baru berkesempatan nak ambil gambar ber-3.
Tu pun selfie je mampu sebab yang lain tengah sibuk makan. Hmmmm. So gambar raya kami tahun ni kurang sempurna.
.
.

To be continue.


Popular posts from this blog

> Salam Aidilfitri Dari Kami Sekeluarga.

> Netizen Barber, Putrajaya.