> Nurul & Najwan Big Day.


Assalamualaikum and hi my dear readers.


Alhamdulillah seorang lagi sahabat aka junior ain masa kami sama-sama masih aktif dalam bidang sukan menembak telah selamat disatukan dengan pasangannya *tapi maaflah tak sempat snap gambar pasangannya sebab ain sibuk jaga DD masa tu, Nasiblah nurul datang kat meja ain, so sempat lah snap picture sesama. 


Ain kenal nurul since tahun 2002 lagi. Banyak kenangan kami bersama. Btw, Im happy for you nurul sebab akhirnya awak bertemu jodoh dengan seorang lelaki yang matang dan boleh menjaga awak dengan baik In shaa Allah.


Pelamin yang sedap mata memandang. 


Tahniah nurul, kak ain doakan awak bahagia hingga ke syurga naa. 


Ohh ini senior ain, namanya kak Nadia, (kapten pasukan hoki wanita Malaysia) sekarang beliau sedang pregnant. Alhamdulillah im happy for you kak nad. Congrats.


Dah lamanya tak jumpa awak Pidah. Last jumpa masa habis SPM dulu (2003). Ni kawan ain masa di SSBJ dulu.


Ain sangat respect dengan kak sheila, Beliau adalah salah seorang idola masa ain masih bergelar atlet.


Dari kiri, rasanya semua dah sedia maklum bff ain, Nasreena (menembak), Nurul Fatihah (gimnastik), Natasha Eryna (fencing), Soleha (memanah) dan Nurul (menembak).

Mereka adalah antara kawan yang agak rapat dengan ain dari zaman sekolah sehinggalah zaman universiti dan hopefully sehingga bila-bila lah.


Dan tak lupa junior ain Hidayah (menembak) yang kat belakang tu. Bulan 2 ni giliran beliau pulak mengakhirkan zaman bujang. In shaa Allah kami akan berkumpul di wedding awak pulak nanti ya Dayah. Ngeh..Ngeh..


Dan yang akhir sekali ni namanya Nurul Afzan (sukan olahraga) dah ada dua orang anak pun. Tapi masih maintain slim. Jeles okeh! Huhuhu...



* Masa wedding kawan-kawan je lah kami dapat berkumpul macam ni. Semua dah ada kehidupan masing-masing dan jarak yang memisahkan kami. Tapi ain harap persahabatan ini kekal selamanya.



I LOVE YOU GUYS!!


Comments

Popular posts from this blog

> Real Life.