> Model Tak Berbayar.


Assalamualaikum.

Tetiba rasa geli jer dengan tajuk entry harini. Model lah sangat kan? Sorang model pakaian size XL, sorang lagi model minyak melebatkan janggut boleh lah. HAHAHAHA......

Jangan lah muntah ya korang. Saje je suka-suka. Tak pernah pun berangan nak jadi model or selebriti. Muka bulat macam pau kaya and pose pun mcm batu tugu. Memang tak sempat berangan pun dah sedar kemampuan diri. Kikiki.

Bergambar untuk koleksi sendiri je.



Lokasi di Sunway Piramid. 

Popular posts from this blog

> Salam Aidilfitri Dari Kami Sekeluarga.

> Netizen Barber, Putrajaya.