> Majlis Merisik Anak Dara Orang.



Assalamualaikum and hi dear readers.


Sabtu lepas, Ain balik Kuantan bagi menghadiri Majlis Merisik bagi pihak My Lil Bro.
Alhamdulillah, majlis berjalan lancar.


Budak-budak ni boleh pulak buat kecoh kat rumah orang.
Terpaksa lah keluar jaga dorang ni. Tak dapat lah dengar apa yang dibincangkan.


Macam mana mama sampai lupa nak sarung cincin risik kat jari mana nih.
HAHAHA nervous lebey pulak mama!


Husband Ain kat belakang tu pulak yang lebih-lebih sengih.
Jangan nak perasan lah ya, bukan merisik anak dara orang untuk awak ya en. husband!
Amboihhhh lebor senyum!!


Taraaaa.. perkenalkan my future SIL, inshaAllah.


Husband Ain memang peramah, so dia lah yang paling banyak cakap sepanjang majlis berlangsung.
 Patut lah anak menurun kepohchi..!!


Dapat pulak mak my future SIL buat kuih favourite Ain. 
Haihhh makan sambil menangis, sebab sedap + nikmatnya.
Makan sorang-sorang plak tu. 
Dengan tak malu nya pegang mangkuk tu tanpa hulur pada yang lain. 
Hehehe, hudoh perangai.

Popular posts from this blog

> Netizen Barber, Putrajaya.

> Salam Aidilfitri Dari Kami Sekeluarga.