> Multi Goats Milk Menjanjikan Khasiat Yang Terbaik.



Assalamualaikum and hi guys!


Tanpa mukadimah yang panjang berjela, Ain nak terus je dengan memperkenalkan satu produk susu yang inshaAllah akan memberi kebaikan dan manfaat kepada kita semua.

Produk ini diusahakan oleh pasangan suami isteri yang berbangsa Melayu dan bergama islam.
Sesungguhnya Ain cukup rasa bersyukur  kerana di beri kepercayaan untuk berkongsi dengan pembaca blog Ain yang tah berapa orang je, (sob sob sob) tentang produk susu ini.

Ain bersetuju untuk terima review ni kerana Ain bangga sangat dengan sikap pengusaha produk yang bukan hanya berniaga untuk mendapatkan keuntungan semata-mata, tetapi lebih kepada memberi manfaat kepada orang ramai dan niat pengusaha untuk menderma RM 1 bagi setiap kotak hasil jualan produk mereka. Allahuakhbar! bukan mudah nak jumpa peniaga macam ni. Salute...!


Ini lah pengusaha produk susu yang Ain maksudkan tadi. Handsome dan cantik orangnya.
Secocok sangat. Anaknya pun comel. :)


Packaging yang cukup menarik perhatian kan?


Meh Ain story sikit antara kebaikan produk susu ni:

Multi Goats Milk mampu membantu ibu bapa yang mempunyai anak yang berusia 1 tahun ke atas, orang dewasa, ahli sukan, wanita hamil & menyusu serta warga tua yang ingin mendapatkan khasiat susu kambing asli organik dengan harga yang berpatutan dan halal.

- 100 % asli TANPA campuran susu skim.
- TANPA perisa tiruan.
- TIDAK hamis.
- TANPA gula tambahan (untuk perisa asli sahaja)
- HARGA berpatutan

Multi Goats Milk mempunyai kualiti premium yang tinggi kerana ia dihasilkan dengan menggunakan serbuk susu kambing yang di import dari Belanda (pengusaha memilih Belanda sebagai lokasi import bahan mentah kerana ia terbukti mempunyai produk susu berkualiti, piawaian tinggi dan diyakini status halalnya). Pengusaha juga menggunakan buah koko yang sebenar bagi menghasilkan perisa coklat!

Untuk makluman korang juga:

Kebanyakan produk susu kambing yang berada di pasaran sekarang adalah tidak asli, di mana produk tersebut telah dicampurkan dengan susu skim (susu lembu) serta telah dicampurkan dengan pelbagai perasa yang tidak asli iaitu dalam bentuk serbuk yang dibenarkan bagi mengurangkan kos pengeluaran. So, be careful naa....

Misi pengusaha: Mengutamakan keaslian serta kualiti produk susu kambing organik di pasaran tempatan dan antarabangsa.

Info produk:

Produk Susu Kambing (500g)

- Perisa Asli
- Perisa Coklat

Price per box (500g)

RM 40 (Semenanjung)
RM 40 (Sabah/Sarawak)

Jika berminat korang boleh layari :



Instagram: susu_kambing_multi


Website: www.sge4u.lelong.my (Akan datang)



P/s: ** Dengan setiap pembelian sekotak Multi Goats Milk pada harga RM 40, RM 1 akan disalurkan ke tabung-tabung amal. Terdapat juga PROMOSI HEBAT >>> dengan setiap pembelian 15 kotak Multi Goats Milk, anda boleh mengumpul 15 kupon yang terdapat pada kotak serta REDEEM sekotak Multi Goats Milk secara PERCUMA (asli/coklat)!!


Comments

Popular posts from this blog

> CLASSMATE 2002/2003 SEKOLAH SUKAN BUKIT JALIL.

> Thank You Husband.