> The Mines.



Assalamualaikum and hi guys.

Last day sebelum kakak balik Kuantan.
Ain bawak dorang ke The Mines.


Kononnya kakak nak cari kain pasang untuk persiapan raya.
Tapi 1 helai pun tak beli. 
Biasalah kakak kalau bab memilih amik masa 1 hari.
Last-last tak beli pape.


Nasib baik dekat 2nd kedai ni kakak beli.
Tu pun berjam-jam tunggu dia pilih.
Cerewet sangat kakak ni.


Seronok sangat tengok mama happy.
Mau tak seronok dapat berjalan.


Ya ya je tengok menu. Macam lah boleh makan. 
Kesian. 

 

1st time tengok kakak pakai lipstick color terang macam ni.
Dia tak suka pakai lipstick. Puas kena paksa dengan ain.
Kan berseri sikit muka tu.

Lepas setel beli barang, abg zul (BIL) ajak pegi makan durian.
Singgah lah ke Sri Kembangan cari durian.
Dah puas makan terus balik rumah sebab kakak nak packing barang.
Dah siap packing dorang gerak balik Kuantan.


Dorang keluar je rumah, ain berlari masuk bilik, nangis bawah bantal.
Sedih wooo.

T_T

Popular posts from this blog

> Salam Aidilfitri Dari Kami Sekeluarga.

> Netizen Barber, Putrajaya.